sobota, 12 stycznia 2013

Wstęp do mojego świata

Moja wyobraźnia nie zna granic.
Czytając wszystkie części Harry'ego Pottera czułam, że to nie może być koniec.
'Przecież tak się nie może skończyć? Ja tym żyję!'
W wyobraźni tworzyły mi się zarysy dalszej historii naszych bohaterów.
Dlatego postanowiłam je spisać i się z Wami podzielić.
Moja historia będzie podzielona na rozdziały.
Wszystko dzieje się z perspektywy tym razem nie Harry'ego tylko Hermiony.
Chciałabym przedstawić punkt widzenia mojej ulubionej bohaterki w dalszym jej życiu.
Zapraszam do czytania.
:)

7 komentarzy:

  1. Zczęcie tej historii jest interesujące. Pisz dalej i wiedz że ja będę ją czytala;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisaj pisaj :P Ja też mam swojego bloga na temat HP :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wieelki talent! Pisz kolejne rozdziały, bo mi się bardzo podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz, ile chcesz, jeśli to lubisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się zapowiada! ^^ Już się nie mogę doczekać! :> Lecę dalej! :D

    Pozdrawiam, Eveline ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam Hermionę i musisz pisać dalej

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że dopiero teraz tu trafiam. Ale będę czytać od początku. :D

    OdpowiedzUsuń